Digitala tjänster för medlemmarna

Enklare att rapportera elavläsning och flyttinformation till styrelsen

Felanmälan till Arbetsgruppen

Här kan du anmäla behov av enklare underhåll och reparationer på samfälligheten, t.ex. trasig belysning, enklare underhåll av lekplatsen, eller mindre snickeriarbeten på de samfällda byggnaderna.

* Formulär för digital felanmälan

Är det större eller mer omfattande åtgärder som behövs så mejlar du istället styrelsen: stormvagensstyrelse@gmail.com

 

Elavläsning

En gång om året ska medlemmarna läsa av sin elförbrukning. Avläsningen görs under juni månad och skickas in senast den 30 juni. Ett mail med uppmaning att läsa av elförbrukningen skickas ut i början av juni.
Avläsningen rapporteras digitalt via ett formulär. I formuläret finns tre olika fält för avläsning, du fyller endast i fält som är relevanta för ditt hushåll.

* Formulär för inrapportering av elförbrukning

 

Flyttinformation

När du ska flytta behöver styrelsen uppgifter om datum för avflyttning, din nya adress och nya ägare. Slutavläsning av el redovisas.

* Formulär för flyttanmälan 

 

Nyhetsbrev

Ungefär en gång per månad skickar styrelsen nyhetsbrev via epost. Fyll i din mailadress i formuläret för att få nyhetsbrevet.

* Formulär för att få nyhetsbrevet 

 

 

 

 

Senast uppdaterad 2023-08-16