Medlemmarna har utsett en styrelse som ska förvalta föreningens ekonomi och allt övrigt gemensamt. En gång per år har vi årsmöte, där styrelsen delvis väljs om.
Föreningen har en underhållsplan som sträcker sig över 30-40 år, den finansieras genom månadsavgiften. Månadsavgiften kan variera från ett år till ett annat.
Alla fastighetsägare i området (36 fastigheter) äger sin del av området och har ansvar för att det sköts.
Allt som ska och måste göras i Samfällighetsföreningen är baserat på att vi fastighetsägare själva frivilligt och solidariskt ställer upp och arbetar ideellt.
Vi bör alla ha ett intresse av att hålla kostnader nere och att utveckla området så att det är attraktivt för alla.
Styrelsens sammansättning:
Ordförande |
2019 |
Tomislav Acimovic | 073-558 79 33 | ||
Kassör |
2019 |
Malin Berglund-Rofelt | 073-610 50 00 | ||
Adjungerad Sekreterare | 2019 | Johan Björkdahl | 070-675 53 02 | ||
Ledamot | 2019-2020 | Elin Jatko | 073-531 63 13 | ||
Ledamot | 2019-2020 | Jonte Berg | 070-758 65 07 | ||
Suppleant | 2019 | Johan Rofelt | 070-450 80 29 | ||
Suppleant | 2019 | Jonas Lundgren | 070-669 67 30 | ||
Revisor | 2019-2020 | Lennart Egert | |||
Revisor | 2018-2019 | Roger Jonsson | 0221-236 35 | ||
Valberedning | 2019-2020 | Angelica Douhan |
070-426 20 22 |
||
Valberedning | 2018-2019 | Jessica Saari | 073-615 43 85 |